skip to Main Content

Praca: Technik informatyk


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Technik informatyk
Miejsce pracy: Michałowice
Numer: StPr/24/6764
OBOWIĄZKI:
Wsparcie użytkowników i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem użytkowym• Rejestrowanie, analizowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów (helpdesk)• Instalacja oraz konserwacja urządzeń sieciowych• Dbanie o poprawne działanie komputerów, serwerów, sieci komputerowej oraz urządzeń peryferyjnych• Rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie eksploatacji systemu informatycznego• Konserwacja sprzętu sieciowego• Instalacje sieci komputerowych• Bezpośrednia współpraca z klientami firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: PRAWO JAZDY - KAT.B
Uprawnienia: Administracja systemami komputerowymi
Uprawnienia: Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : Znajomość aplikacji biurowych MS Office, Microsoft 365[Umiejętność 1] : Posiadanie znajomości protokołów sieciowych, konfiguracji sieci, bezpieczeństwa sieci (Firewall, VPN, NAT)[Inne] : Zdolności manualne praca przy instalacjach sieci komputerowejDobra organizacja czasu pracy, zdolność myślenia analitycznego, odpowiedzialność i kreatywność

Miejsce pracy:

Michałowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Miejsce pracy: małopolskie / Michałowice
  • Opublikowano: 2024-12-19

  • Wsparcie użytkowników i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem użytkowym• Rejestrowanie, analizowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów (helpdesk)•...