Praca: UK Client Service Delivery Administrator
What the day will look like
- Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time.
- Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately.
- Supervising and controlling DC-related financial processes.
- Upon identification, flagging and addressing risks and issues, as well as suggesting and implementing changes to tools and documentations needed to support effective service delivery
- Actively attending meetings with the team, internal clients and 3rd party partners
- Advanced English skills – because you’ll be using it every day in communication with our clients
- Good Excel knowledge – as we also perform some basic financial calculations and analyses
- Eye for detail, analytical drive and fondness for problem solving – because we provide troubleshooting services on a daily basis
- Openness and excellent interpersonal skills – as you’ll be in constant contact with clients, 3rd party individuals and colleagues
- Time management, flexibility and independence – because you may often find yourself faced with a problem that does not have a clear solution.
- Experience in client-facing role would be an asset
- University degree or equivalent work experience would be an asset
Zobacz podobne oferty
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-12-25
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2024-12-23
Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami kontrola...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
- Opublikowano: 2024-12-22
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze...
- Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
- Opublikowano: 2024-12-21
Zadaniem pracowników na stanowisku A2 w dziale AMS jest współpraca z podmiotami zewnętrznymi – Menadżerami Inwestycyjnymi (Investment Managers) zarządzającymi funduszami klientów oraz wewnętrznymi zespołami w State...